Často kladené otázky

Aké spôsoby platby ponúkate?

U nás môžete platiť týmito spôsobmi:
1. pri prevzatí tovaru na dobierku;
2. platbou vopred na bankový účet, pričom po zadaní objednávky sa Vám zobrazí číslo účtu a variabilný symbol. Objednávka bude odoslaná na Vami uvedenú adresu po pripísaní sumy na náš účet. Úhradu je potrebné realizovať do 10 dní.

Aké sú bankové údaje
Vášho e-shopu?

Názov účtu: Občianske združenie Umelecké centrum F6
Názov banky: Slovenská sporiteľňa, a. s.
IBAN: SK76 0900 0000 0051 3583 3870
BIC / SWIFT: GIBASKBX
Variabilný symbol: číslo faktúry vygenerovanej z objednávky

Aké spôsoby doručenia ponúkate?

Ponúkame doručenie cez Slovenskú poštu a cez kuriérsku spoločnosť GEIS. Základný spôsob je doručenie na adresu, pričom väčšie zásielky sú zasielané ako balík. Pri malých objednávkach zásielku odosielame ako list.

Aké sú výhody doručenia kuriérskou službou?

Okrem štandardného doručenia Slovenskou poštou Vám ponúkame aj doručenie kuriérskou službou. Toto doručenie má viacero výhod:
– doručenie do 24 hodín od expedície (doručuje sa v pracovné dni);
– doručenie vždy priamo do Vašich rúk – kuriér Vás bude kontaktovať telefonicky alebo si môžete cez stránku kuriérskej spoločnosti zmeniť miesto dodania na výdajné miesto vo Vašom meste – tam bude zásielka uložená 7 dní (od kuriérskej spoločnosti dostanete e-mail a SMS avízo s podacím číslom a linkom, kde si takto môžete zásielku presmerovať);
– možnosť sledovať cez internet, kde sa Vaša zásielka momentálne nachádza, avízo o odoslaní a doručovaní zásielky cez SMS a e-mail (skontrolujte si, prosím Vaše kontaktné údaje pri zadávaní objednávky);
– v prípade neúspešného prvého pokusu o doručenie, druhý pokus o doručenie v cene;
– nemusíte nikam chodiť a čakať v rade na vydanie zásielky.

Aké sú poplatky za doručenie?

Zákazníkom garantujeme výšku ceny platnú pri odoslaní objednávky. Ceny na internetovom obchode F6 OBCHOD sú bez DPH. K cene objednaného tovaru pripočítavame poštovné a balné. Poštovné a balné neplatíte pri objednávke nad 100,00 €. Minimálna hodnota nákupu nie je stanovená.

Ceny poštovného a balného sa rôznia vzhľadom na štatút Vašej osoby, typ vybranej služby a na spôsob platby. Tovar posielame len v rámci Slovenskej a Českej republiky podľa nižšie uvedeného cenníka. Tovar posielame na dobierku len v rámci Slovenskej republiky.

FYZICKÁ OSOBA

Slovenská republika

Slovenská pošta

Kuriérska spoločnosť GEIS

bankový prevod

dobierka bankový prevod

dobierka

4,00 €

5,00 € 5,00 €

6,00 €

Česká republika

Slovenská pošta

Kuriérska spoločnosť GEIS

bankový prevod

dobierka bankový prevod

dobierka

7,00 €

Upozornenie:
Uvedené ceny sa vzťahujú pri poslaní celej objednávky v jednej zásielke. Pri rozdelení objednávky a jej poslaní vo viacerých zásielkach môže byť celkové poštovné a balné vyššie.


PRÁVNICKÁ OSOBA

Slovenská republika

Slovenská pošta

Kuriérska spoločnosť GEIS

bankový prevod

dobierka bankový prevod

dobierka

5,00 €

6,00 € 6,00 €

7,00 €

Česká republika

Slovenská pošta

Kuriérska spoločnosť GEIS

bankový prevod

dobierka bankový prevod

dobierka

8,00 €

Upozornenie:
Uvedené ceny sa vzťahujú pri poslaní celej objednávky v jednej zásielke. Pri rozdelení objednávky a jej poslaní vo viacerých zásielkach môže byť celkové poštovné a balné vyššie.

Aká je doba dodania jednotlivých produktov?

Tovar Vám dodáme podľa zvoleného spôsobu prostredníctvom Slovenskej pošty alebo kuriérskej spoločnosti zvyčajne do 5 – 7 pracovných dní, u drevených dekorácií a ikon je táto lehota dlhšia. Jej konkrétnu dĺžku nájdete vždy pri danom produkte – ak máme tovar na sklade, tak ho posielame zvyčajne ďalší pracovný deň.

Ak tovar nemáme na sklade, tak tam nájdete informáciu o dobe dodania. Ak požadovaný počet kusov presiahne počet kusov na sklade, zobrazí sa upozornenie. Ak tovar nemáme na sklade, znamená to, že produkt musíme objednať alebo vytvoriť. Objednanie, resp. výroba tovaru závisí od konkrétneho výrobku. Informácie o prípadnom objednaní, resp. výrobe produktu sú zverejnené pri každom produkte. Ak je nejaký produkt nedostupný dlhšie, stiahnutý z predaja, resp. vypredaný, budeme Vás o tom samozrejme informovať.

Dodacia lehota znamená, do koľkých dní danú zásielku odosielame. K tejto dobe treba pripočítať dobu, ktorú trvá doručenie produktu ku Vám. V prípade predĺženia tejto lehoty Vás budeme informovať.

Ako dlho trvá doručenie produktov?

Štandardná doba doručenia produktu závisí typu vybranej služby a miesta doručovania.

Slovenská republika

Česká republika

Slovenská pošta

kuriérska spoločnosť GEIS Slovenská pošta

 kuriérska spoločnosť GEIS

2 pracovné dni

do 24 hodín

2 pracovné dni

O stave vašej objednávky Vás vždy informujeme prostredníctvom e-mailu, ktorý zadáte do objednávky.

Aké sú záručné a reklamačné podmienky?

Na všetok predávaný tovar je poskytovaná zákonom stanovená záručná doba 24 mesiacov. Zákazník má právo zakúpený tovar, ktorý mu bol odoslaný prostredníctvom pošty, vrátiť do 14 pracovných dní od prevzatia zásielky. Taktiež zákazníkovi ručíme za:
1. dodržanie ceny, ktorá bola platná v čase odoslania objednávky zákazníkom;
2. dodanie tovaru tak, aby nebol poškodený;
3. dodanie tovaru v takom množstve a sortimente, v akom bol uvedený na objednávke (niektoré produkty môžu byť vypredané – o tom Vás samozrejme budeme informovať);
4. pri platbe vopred ručíme za vrátenie peňazí po prekročení maximálnej uvedenej dodacej lehoty, ak sa so zákazníkom nedohodneme inak;
5. priloženie daňového dokladu.

Nenesieme zodpovednosť za:
1. oneskorené doručenie tovaru zavinené doručovateľom (pošta, kuriér);
2. oneskorené doručenie tovaru zavinené nesprávne udanou adresou prijímateľa;
3. poškodenie zavinené doručovateľom (pošta, kuriér).

VIDITEĽNE POŠKODENÝ TOVAR (POŠKODENÝ OBAL BALÍKA A POD.) NEPREBERAJTE!

Zákazník je povinný sa s dodaným tovarom dôkladne zoznámiť a o zistených vadách informovať predávajúceho do 14 dní od prevzatia tovaru. Poškodený tovar zašlite späť obyčajnou zásielkou na adresu Umelecké centrum F6, o.z., Letná 1075/14, 064 01 Stará Ľubovňa, Slovenská republika.

Písomné oznámenie o zistenej vade zaslané predávajúcemu musí obsahovať stručný popis vady a ako sa prejavuje. Pri CD uviesť stopu a čas, pri ktorom sa vady prejavujú, pri knihách vyznačené čísla poškodených alebo chýbajúcich strán.

Tovar nesmie byť mechanicky poškodený nesprávnym zaobchádzaním, príp. poškodený prehrávacím zariadením kupujúceho. K reklamácii je potrebné priložiť kópiu dokladu o zaplatení a kópiu faktúry. Reklamovaný tovar Vám vymeníme kus za kus, prípadne za iný, ktorý si vyberiete, alebo Vám vrátime peniaze. Poštovné a iné poplatky nevraciame.

Úplný reklamačný poriadok si môžete prečítať TU.

Na akékoľvek otázky, nejasnosti a pripomienky
Vám radi odpovieme.